Man-fre fra kl. 09.00 til 18:30 7060 6800

myAudioNova app - alle informationer om din hørelse samlet ét sted. 
Download myAudioNova app’en på din smartphone, og få alle relevante informationer om din hørelse samlet på ét sted. Så har du altid det hele lige ved hånden.
 
For at du kan benytte appen, skal du oprette en profil og dernæst forbinde den med dine Phonak høreapparater. Nu har du mulighed for at få fjernsupport og få justeret høreapparaterne af din audiologist via Online Care.

Du kan også selv justere lyden i dine høreapparater, når som helst og hvor som helst. Book og se dine aftaler hos AudioNova eller find nemt dit nærmeste hørecenter.

Ønsker du at købe tilbehør eller høreværn, kan du også gøre det via myAudioNova.
Brug din smartphone til at downloade myAudioNova appen
Download til Iphone og Ipad
Brug din smartphone til at downloade myAudioNova appen
Download til Android

Hvordan fungerer myAudioNova-appen?

Få din egen AudioNova profil. Det eneste, du skal gøre, er at downloade myAudioNova app på din smartphone. Åbn appen og opret din profil. Herefter kan du tilslutte dine Phonak høreapparater til appen ved blot at følge instruktionerne. Når du har oprettet din profil og har parret dine høreapparater, kan du altid selv justere lyden i dine høreapparater, lige når det passer dig og den høresituation, du befinder dig i.

Online Care

Du kan også få justeret dine høreapparater af din audiologist via Online Care. I appen kan du booke en aftale med din audiologist, som via fjernsupport og et videoopkald kan justere dine høreapparater, uanset hvor du befinder dig.

Det er den samme professionelle og personlige service, som du kender fra dit hørecenter – bare på afstand.

Læs mere om Online Care.

Med myAudioNova appen kan du nemt se og booke dine aftaler med AudioNova. Du kan også altid finde dit nærmeste AudioNova Hørecenter alt efter, hvor du befinder dig. Og så kan du både læse de seneste nyheder om hørelse samt købe tilbehør og høreværn direkte fra myAudioNova app.

Book nemt aftaler med myAudioNova app

Med myAudioNova kan du nemt se og booke dine aftaler hos AudioNova.

Du kan også altid finde dit nærmeste AudioNova Hørecenter alt efter hvor du befinder dig. Og så kan du både læse de seneste nyheder om hørelse samt købe tilbehør og høreværn direkte fra myAudioNova.

Ofte stillede spørgsmål

App funktioner

Hvor kan jeg downloade myAudioNova-appen?
Du kan downloade appen i App Store og Google Play Store.
Hvilke enheder er appen kompatible med?
myaudionova-appen kan bruges på telefoner med Bluetooth® low energy (LE)-funktion, der kører iOS® version 14 eller nyere. myaudionova-appen kan bruges på Google Mobile Services (GMS)-certificerede Android™-enheder, der understøtter Bluetooth® 4.2 og Android OS 8.0 eller nyere.
Jeg har tidligere haft myPhonak-appen installeret og parret mine høreapparater med succes, men nu kan jeg ikke parre mine høreapparater med myAudioNova-appen, hvorfor?
Følg trinnene herunder for at løse problemet:
  1. Fjern venligst dine høreapparater fra din myPhonak-app ved at bruge indstillingen unpair/delete
  2. Slet Høreapparater fra Bluetooth-indstillingerne på din smartphone
  3. Genstart venligst telefonen helt (da Bluetooth-indstillingerne nogle gange kan gemme disse oplysninger i cachen)
  4. Åbn myAudioNova-appen igen, og prøv at parre igen.
Hvordan virker myAudioNova-appen?
myAudioNova-appen er en mobilapp, der er designet til at forbedre din oplevelse med AudioNova og dine Phonak høreapparater. Når du har oprettet en konto og tilsluttet dine høreapparater, kan du få adgang til alle funktioner i appen. 
Hvor finder jeg en vejledning til appen?
Du kan finde vejledningen i appen under "Vis vejledning til app" eller på hjemmesiden via linket her.
Kan jeg få lavet en høretest via myAudioNova-appen?
Du kan i øjeblikket ikke teste din hørelse fra appen, men du kan bestille tid til et professionelt høretjek i dit nærmeste AudioNova Hørecenter. 

Høreapparater

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan tilslutte mine høreapparater til appen?
Når du forsøger at tilslutte dine høreapparater for første gang, skal du først sørge for at aktivere Bluetooth på din enhed. Derefter skal du tænde dine høreapparater, for høreapparater med batteri, åbnes og lukkes batteridøren og for genopladelige høreapparater, trykker du på tænd/sluk-knappen. Sørg for, at dine høreapparater har strøm, enten ved at have fuldt opladet batteri eller ved at bruge et nyt batteri. Du kan finde en detaljeret beskrivelse i brugervejledningen.
Kan jeg selv justere mine høreapparater med myAudioNova-appen?
Ja, når du har logget ind, og dine høreapparater er tilsluttet, kan du justere lydstyrken, slukke for dine høreapparater og oprette eller ændre lydprogrammer ved hjælp af den avancerede fjernbetjening.
Hvad skal jeg gøre, hvis mine høreapparater ikke virker med appen?
Hvis dine høreapparater ikke fungerer med appen, kan du kontakte kundeservice direkte via startsiden og menuen "Få hjælp" i appen. Hvis det viser sig, at du har brug for at blive set af din audiologist, anbefales det, at du bestiller en tid.

Aftaler og booking

Hvordan booker jeg en tid via myAudioNova-appen?
Du kan booke en aftale på to måder.
  1. Du kan vælge at gå direkte til ”Administrer aftaler” og vælge den ønskede aftaletype og sted samt dato og tidspunkt ved at følge guiden trin for trin i appen.
  2. Alternativt kan du søge efter butikken ved at trykke på "Find hørecenter", søg efter din by og booke aftalen ved at klikke på "Detaljer og tidsplan" for at komme ind på klinikkens side. Klik herefter på "Bestil en tid". Bemærk, at du skal være logget ind for at booke en tid.
Hvorfor kan jeg ikke se min kommende aftale under 'administrer aftaler'?
Hvis du først lige har booket en aftale via appen, kan det tage nogle minutter, før den vises på listen. Hvis du ikke kan se den, selv efter at du har genstartet appen, skal du ringe til vores kundeservice.
Skal jeg have en aftale for at få hjælp via myAudioNova-appen?
Du kan kontakte kundeservice direkte fra afsnittet "Få hjælp" i appen. Hvis det viser sig, at du ønsker personlig hjælp fra din audiologist, anbefales det, at du bestiller en tid.
Hvornår kan jeg få hjælp gennem myAudioNova-appen?
myAudioNova er en mobilapp, som du kan bruge når som helst i løbet af dagen. Hvis du ønsker at øge lydstyrken på dine høreapparater, kan du nemt gøre det selv - også uden for normal åbningstid.
Kan min pårørende installere appen og hjælpe mig med at booke tid, deltage i aftaler mv.?
Ja, dine pårørende kan downloade appen og hjælpe dig, men det er vigtigt, at du bruger det korrekte login.

Profil

Hvordan sletter jeg min profil?
Hvis du vil slette din profil i appen, kan du gå til "Min konto" og rulle ned til knappen "Slet". Dette vil deaktivere din profil. Bemærk, at hvis du sletter din profil, vil dine kundedata hos audiologisten ikke blive slettet. Hvis du ønsker at slette alle dine persondata, bedes du kontakte vores kundesupport på info@audionova.dk.
Hvorfor er det nødvendigt at oprette en profil?
Du kan bruge dele af appen uden at have en personlig profil. For at få adgang til alle appens funktioner skal du dog oprette en personlig profil. Når du opretter profilen, beder vi kun om de mest nødvendige oplysninger, og du kan selv vælge dit samtykke. Vi har også anvendt den nyeste sikkerhedsteknologi for at beskytte dine data.
Jeg har glemt mit password, hvordan nulstiller jeg?
Hvis du har glemt dit password, kan du altid nulstille det ved at klikke på "Glemt password" på login-siden, indtast din mail for at gendanne dit password. Herefter vil du modtage en e-mail med et link, hvor du skal klikke på "Bekræft". Dette vil tage dig videre til en landingsside, hvor du skal indtaste dit nye password.

Lær hvordan du bruger myAudioNova-appen

Læs brugervejledningen omhyggeligt for at sikre, at du får mest muligt ud af appen og bliver bekendt med vigtige sikkerhedsoplysninger.
 
Download brugervejledningen
Privatlivspolitik
Vilkår og betingelser

Tjek om din smartphone er kompatibel med myAudioNova 1.1-appen.

Følgende mobilenheder er kompatible med myAudioNova-appen:
 
Apple-enheder:
myAudioNova-appen er kompatibel med alle Apple-enheder med Bluetooth® low energy (LE)-funktion (LE), der kører med iOS® version 14 eller nyere.
 
Android-enheder: 
myAudioNova-appen er kompatibel med alle Google Mobile Services (GMS)-certificerede Android™-enheder, der understøtter Bluetooth® 4.2 og Android OS 8.0 eller nyere.
 
Ansvarsfraskrivelse: Bluetooth®-ordmærket og -logoer er registrerede varemærker, der ejes af Bluetooth SIG, Inc. og enhver brug af sådanne varemærker af Sonova AG sker under licens. iPhone® er et varemærke tilhørende Apple Inc. og er registreret i USA og andre lande. Android er et varemærke tilhørende Google LLC. IOS® er et registreret varemærke eller varemærke tilhørende Cisco Systems, Inc. og/eller dets datterselskaber i USA og visse andre lande.

myAudioNova-appen understøtter følgende høreapparater:

  • Phonak Audeo Marvel, Paradise og Lumity
  • Phonak Bolero Marvel og Paradise
  • Phonak Naida Marvel og Paradise
Find et hørecenter nær dig