Man-fre fra kl. 09.00 til 18:30 7060 6800
Vil du besøge World of Hearing?
Bestil tid i World of Hearing, og oplev med egne ører den forskel, høreapparater kan gøre
Webshop
Her finder du blandt andet filtre, domes og batterier til høreapparater og et udvalg af høreværn og ørepropper til forskellige formål.
Forside
Covid-19: Ofte stillede spørgsmål

Covid-19: Ofte stillede spørgsmål

Her på siden finder du svar på en række spørgsmål, du måske har, i forbindelse med AudioNova og Covid-19.

Vi ved, at situationen med Covid-19 kan være svær at navigere i. Derfor har vi her nedenfor samlet svar på nogle af de spørgsmål, du måske har i forhold til, hvordan AudioNova forholder sig til Covid-19, og hvordan du kan få hjælp.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål i nedenstående, er du også velkommen til at ringe til os på 7060 6800, så sidder vi klar til at hjælp dig.
Skal jeg fremvise et coronapas, når jeg møder op til min aftalte tid?
Nej, AudioNova er ikke er omfattet af myndighedernes krav om coronapas. Det er derfor ikke påkrævet, at du kan fremvise et coronapas eller en negativ coronatest, når du møder op til din konsultation hos os. Har du symptomer på sygdom, skal du naturligvis ikke møde op, men i stedet ringe på telefon 7060 6800 og aftale en ny tid.

Bemærk, at det grundet afstandskrav fortsat ikke er muligt at møde op i vores hørecentre uden en forudbestilt tid.
Hvilke forholdsregler tager I i hørecentrene?
Vi har fortsat stor fokus på din og vores medarbejderes sikkerhed. Derfor har vi indført en række retningslinjer i vores hørecentre, så vi kan minimere risikoen for smitte.

Læs om de forholdsregler, vi tager i vores hørecentre, her.
Er alle AudioNovas hørecentre åbne?
Alle vores hørecentre er fortsat åbne, men bemærk, at du skal ringe og bestille en tid, da det ikke er muligt at møde op i hørecentrene uden forudgående aftale.

Har du spørgsmål eller brug for hjælp, sidder vores kundeservice klar til at hjælpe dig på 7060 6800.
Hvordan får jeg nye filtre, domes osv. til mine høreapparater?
Grundet Covid-19 er det ikke muligt at møde op i vores hørecentre uden forudgående aftale. 

Står du og mangler nye filtre, domes eller andet tilbehør til dine høreapparater, beder vi dig derfor kontakte os på telefon 7060 6800. Vores kundeservice vil herefter oplyse dig om, hvor og hvornår du kan komme ned forbi et af vores hørecentre og hente tilbehøret.
Hvordan får jeg nye batterier til mine høreapparater?
Batterier til høreapparater er gratis. Du kan bestille batterier til dine høreapparater (uanset mærke, model og købssted) online her eller ved at ringe på 3917 7444. Du får batterierne leveret hjem til dig selv.
Mine høreapparater er gået i stykker – hvad gør jeg?
Hvis du er så uheldig, at dine høreapparater går i stykker, skal du ringe til os på 7060 6800 eller kontakte dit lokale hørecenter. Hvis dine apparater skal sendes til reparation, tager vi naturligvis hånd om det og hjælper dig.
Jeg har mistet et af mine høreapparater – hvad gør jeg?
Hvis du er uheldig at miste et af dine høreapparater, skal du ringe til os på 7060 6800 eller kontakte dit lokale hørecenter, så sidder vi klar til at hjælpe dig.
Kan jeg få justeret mine høreapparater?
Har du brug for at få justeret dine høreapparater, er du velkommen til at ringe til os på 7060 6800 eller kontakte dit lokale hørecenter for at bestille en tid.

Bemærk, at det grundet Covid-19 ikke er muligt at møde op uden forudgående aftale.
Jeg vil gerne have foretaget en høreprøve, kan jeg det?
Ønsker du at få foretaget en gratis og uforpligtende høretest, er du velkommen til at ringe til os på 7060 6800 eller kontakte dit lokale hørecenter for at bestille en tid.

Bemærk, at det ikke er muligt at møde op i vores hørecentre uden forudgående aftale.
 
Find et hørecenter nær dig