Man-fre fra kl. 09.00 til 18:30 7060 6800
Forside
Nedlukning grundet Corona: Ofte stillede spørgsmål

Nedlukning grundet Corona: Ofte stillede spørgsmål

Sundhedsstyrelsen og Sundheds- og Ældreministeriet har besluttet, at høreapparatstilpasning og -behandling er en ikke-kritisk sundhedsydelse, der dermed ikke skal udføres under Covid-19. Derfor forlænger AudioNova den nuværende midlertidige lukning af alle vores hørecentre til og med den 14. juni.

Vi ved, at nedlukningen af vores hørecentre kan få betydning for dig som høreapparatsbruger. Derfor har vi her nedenfor samlet svar på nogle af de spørgsmål, du måtte have.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål i nedenstående, er du også velkommen til at ringe til os på 7060 6800, så står vi klar til at hjælpe dig så godt vi kan i denne ekstraordinære situation.
Jeg har en aftale hos jer i lukkeperioden – hvad sker der med den?
Alle kunder, der har en aftale hos os i den periode, vi er nødt til at holde lukket, vil blive ringet op hurtigst muligt med henblik på at flytte tiden til et senere tidspunkt.
Hvordan får jeg nye batterier til mine høreapparater?
Batterier til høreapparater er gratis. Du kan bestille batterier til dine høreapparater (uanset mærke, model og købssted) online her eller ved at ringe på 3917 7444. Du får batterierne leveret hjem til dig selv.
Hvordan får jeg nye filtre, domes osv. til mine høreapparater?
Står du og mangler nye filtre, domes eller andet tilbehør til dine høreapparater, så ring til os på 7060 6800, så sidder vi klar til at hjælpe dig.
Hvornår åbner AudioNovas hørecentre igen?
Indtil videre er vi blevet pålagt at holde lukket til og med den 14. juni 2020. Det betyder, at du som kunde tidligst kan besøge vores hørecentre igen den 15. juni. Hold øje med vores hjemmeside og Facebook, hvor vi holder dig løbende opdateret, og du er naturligvis altid velkommen til at ringe til os på 7060 6800.
Kan jeg få justeret mine høreapparater?
Vi kan desværre ikke tilbyde dig at få justeret lyden i dine høreapparater, da det kræver, at du fysisk møder op hos os, hvilket ikke er muligt frem til den 15. juni. Du er velkommen til at ringe til os på 7060 6800 og beskrive dit problem, så vil vi hjælpe dig, så godt vi kan.
Mine høreapparater er gået i stykker – hvad gør jeg?
Hvis du er så uheldig, at dine høreapparater går i stykker, skal du ringe til os på 7060 6800. Hvis dine apparater skal sendes til reparation, tager vi naturligvis hånd om det og hjælper dig.
Jeg har mistet et af mine høreapparater – hvad gør jeg?
Hvis du er uheldig at miste et af dine høreapparater, skal du ringe til os på 7060 6800, så sidder vi klar til at hjælpe dig.
Jeg vil gerne have foretaget en høreprøve, kan jeg det?
Da en høretest kræver fysisk fremmøde i et af vores hørecentre, kan vi desværre ikke tilbyde høreprøver frem til den 15. juni.

Vi anbefaler, at du i mellemtiden kan tage vores online høretest, som kan give dig en indikation af, hvordan det står til med din hørelse. Skulle vores online høretest vise, at du kan have problemer med hørelsen, byder vi dig gerne velkommen til en høretest i et af vores hørecentre fra den 15. juni. Du er velkommen til at ringe til os på 7060 6800, hvis du ønsker at booke en tid efter den 15. juni.
 
Find et hørecenter nær dig
Vi bruger cookies til at identificere din computer, så vi kan give dig den bedste brugeroplevelse, vise indholdet i din indkøbskurv og huske, hvortil du er nået i bestillingsprocessen. Du kan deaktivere cookies, som allerede er gemt på din computer, men det kan betyde, at du ikke får vist vores hjemmeside rigtigt, og at den ønskede funktionalitet måske ikke er til rådighed.